jessb.blogg.se

Här skriver jag om allt jag känner och gör!

Ojsan

Publicerad 2016-01-08 22:10:43 i Allmänt,

För två dagar sedan så sökte jag jobb som reseledare för Turkietresor lite för skojsskull. Jag är garanterad en tjänst hos Apollo i sommar men varför inte ha lite valmöjlighet tänker jag. I vilket fall så fick jag ett mail idag från hon som sitter med rekryteringen om att jag ska ha en skype intervju på onsdag. Så det blev ändå lite seriöst skrev till min mamma vad som hon hänt och som hon sa varför inte det är ju en valmöjlighet. Så vi får se vad som händer på onsdag, vad hon har att erbjuda helt enkelt. Jag har varit inne lite på deras hemsida för att se hur deras säsong är i Alanya och den är faktiskt ganska lång, längre än Apollos den börjar redan i Mars och slutar i mitten på November så det hade varit perfekt för mig.
Annars är jag fortfarande i valet och kvalet om jag vill stanna här i Norge eller inte tills säsongen startar i Alanya, jag har sagt att jag inte åker härifrån utan ett jobb i Helsingborg så vi får se vad som händer vem vet det kanske kommer ett mail på måndag att jag fått jobb i helsigborg och då åker jag faktiskt för att här är inte så mycket jobb som jag blev lovad vilket är väldigt tråkigt för då hade jag varit i antingen Spanien eller Turkiet nu och jobbat. Men man ska inte gråta övet spilld mjölk eller hur? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela